Logo
Українська Русский English
...Why Pascal? Because we can!


  • Загальне
    • можливість використовувати як у вигляді so/dll/dylib бібліотеки, так і у вигляді початкового коду
    • рендерінг як у особисте, так і у заздалегідь підготовлене вікно
    • логування подій
    • завантаження ресурсів безпосередньо із файлів, пам’яті та zip архивів
    • багатопоточне завантаження ресурсів
    • можливість розширити кількість підтримуваних форматів даних
  • Налаштування
    • керування антіаліасінгом, розширеннями екрану, частотою розгортки та вертикальною синхронізацією
    • корегування пропорцій зображення, що виводиться відносно вказаних розмірів
    • керування заголовком та розміром вікна, наявність автоматичного центрування
    • керування видимістю курсору у межах вікна
  • Ввід
    • обробка подій клавіатури, миші та джойстика
    • обробка вводу Unicode-тексту
    • можливість обмежити ввід латинським алфавітом
  • Текстури
    • підтримка форматів tga, png, jpg та pvr
    • корректна робота з NPOT текстурами
    • керування параметрами фільтрації
    • робота з масками
    • наявність render targets для рендерингу у текстуру
  • Text
    • текстурні Unicode-шрифти
    • вивід форматованого тексту в кодуванні UTF-8
    • керування відступами, розмірами, кольором вершин і кількістю символів у тексті
  • 2D-підсистема
    • batch render для підвищення продуктивності
    • рендеринг основних видів примітивів
    • наявність менеджера спрайтів
    • рендеринг статичних спрайтів, спрайтів з анимацією та тайлі
    • рендеринг сітки, що трансформується
    • рендеринг спрайтів з ручним встановленням текстурних координат(з піксельною роздільністью та звичайною 0..1)
    • керування режимом блендінга та змішування кольору
    • можливість призначення кольору та альфи окремим вершин спрайтів та примітивів/LI>
    • додаткові трансформації спрайтів(дзеркальне відображення, збільшення, зміщення вершин)
    • швидке відсічення спрайтів, що виходять за границі видимості
    • наявність камери з можливістю збільшення та повороту вмісту сцени
  • Звук
    • робота за допомогою OpenAL або DirectSound в залежності від налаштувань компіляції або ОС
    • корректна робота при відсутності звукової плати
    • підтримка wav та ogg у якості семплів
    • потокове відтворення аудіо-файлів
    • керування параметрами гучності та швидкості відтворення
    • тривимірне позиціювання джерела звуку
  • Відео
    • декодування кадрів у текстуру
    • підтримка кодеку theora у контейнері ogv
  • Математика
    • базовий набір допоміжних мат. функцій
    • необхідний набір функцій для триангуляції
    • базовий набір collision-функцій
  • Додатково
    • обробка ini-файлів
    • допоміжні функції для роботи з файлами та пам'яттю

Valid HTML 4.0.1 Strict Valid CSS 3.0 Strict